تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

  • شناسه محصول: 13608
  • دسته بندی: تونر

ناموجود

این محصول در آینده نزدیک با قیمت مناسب موجود خواهد شد. شماره موبایل خود را به صورت صحیح در کادر ذیل وارد کنید تا در زمان موجود شدن به شما پیامک ارسال شود.

محصولات مشابه

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

تونر هیدراته ویتامین E بادی شاپ یک تونرفوق العاده برای انواع مختلف پوست است که علاوه بر پاکسازی و لطافت پوست نوعی آبرسان پوست است. این تونر آبرسان به آرامی پوست را تمیز کرده و سپس بروی پوست جذب  می شود و آن را مرطوب می کند. تونر ویتامین ای بادی شاپ می تواند آلودگی های پنهان و عمیق را پاک کرده و به دلیل داشتن ویتامین E سلامت پوست را تضمین می کند.

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

مزایای تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ 

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ طراوت و تازگی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. این محصول با از بین بردن عوامل بیماری‌زا و باکتری‌های مولد  جوش و آکنه پوست را کاهش می دهدو پوست را لطیف و شفاف می‌کند.

این تونر حاوی ویتامین E، روغن جوانه گندم و روغن سویا است. این دو ترکیب گیاهی با تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی، خشکی پوست را کاهش می‌دهند. تونر آبرسان ویتامین E فاقد الکل است.

اگر پوست حساس و خشکی دارید به راحتی و بدون نگرانی می‌توانید از این محصول استفاده کنید. تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ برای انواع پوست مناسب است و به دلیل داشتن بافت سبک به راحتی جذب پوست می‌شود.

این محصول به واسطه داشتن ویتامین E در ترکیبات، خواص آنتی اکسیدانی دارد. آنتی اکسیدان‌ها با محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد پوست را لطیف، شاداب و جوان نگه می‌دارند. پس اگر نگران تاثیرات مخرب امواج UV و سایر آلودگی‌های موجود در محیط هستید با استفاده از تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ می‌توانید به آسانی از پوست خود محافظت کنید.

 

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

ویژگی‌های تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

  • مناسب برای انواع پوست
  • افزایش رطوبت و کاهش خشکی پوست
  • حاوی روغن گندم و سویا برای تامین رطوبت
  • پاکسازی کامل پوست از مواد آرایشی و انواع آلودگی‌ها
  • حاوی ویتامین Eبه عنوان محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

روش استفاده از تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ 

 ابتدا صورت خود را با شوینده به طور کامل شسته و خشک کنید. پد پنبه‌ای را به تونر آغشته کرده و آن را روی پوست صورت ماساژ دهید. برای احساس خنکی بیشتر می‌توانید تونر را در یخچال قرار دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاه و سوال ارزشمند خود را در کادر ذیل وارد کنید و از شارژ کیف پول بهره مند شوید.

برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود / ثبت نام