سرم حلزون و خاویار 24K اولاین – ضد چین و چروک – 18 میل


ناموجود

این محصول در آینده نزدیک با قیمت مناسب موجود خواهد شد. شماره موبایل خود را به صورت صحیح در کادر ذیل وارد کنید تا در زمان موجود شدن به شما پیامک ارسال شود.

محصولات مشابه

داشتن پوست سالم و زیبا و فاقد هرگونه چروک حق طبیعی تمام انسان هاست اما با افزایش سن پوست شادابی و طراوت اولیه خود را از دست میدهد اما سرم حلزون و خاویار اولاین اینجاست تا تمام نیاز های پوست شما را رفع کند. این سرم حاوی طلا، خاویار و عصاره حلزون میباشد که به بازسازی پوست صورت، افزایش کلاژن، نرمی شادابی و لطافت پوست کمک می کند.

این فرمول استثنایی ترکیبی از ویژگی های منحصر به فرد خاویار، طلای گرانبها 24K، فیلترات لجن حلزون و نوروپپتیدها با فناوری تزریق انقلابی است. این محصول در اعماق پوست نفوذ می‌کند و رطوبت در لایه های عمیق تر پوست متمرکز میشود و بطور قابل ملاحظه ای خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و مکانیسم های مهم پیری پوست را مهار میکند.

ویژگی ها و ترکیبات سرم ضد چروک اولاین

1- کاهش خطوط و چین و چروک ها

2- یکدست شدن رنگ پوست، محکم و احیا کننده پوست

3- سرم ضد چروک برند اولاین باعث می شود پوست روز به روز درخشان تر و جوان تر به نظر برسد

4- جذب سریع و بدون احساس سنگینی روی پوست

5- پوست را کاملاً صاف و مرطوب می کند،مناسب برای انواع پوست به ویژه برای پوست های خشک و حساس

6- سرم حلزون و خاویار اولاین سنتز کلاژن را تحریک می کند و از بازسازی بافت حمایت می کند، در نتیجه پوست صورت جوان شده و چین و چروک ها کاهش می یابد.

7- مناسب برای استفاده انواع پوست

8- قابل استفاده در شب و روز

 

طریقه مصرف

برای استفاده از سرم ضد چروک حلزون و خاویار اولاین می توان صبح و شب چند قطره از سرم را بر روی پوست تمیز صورت ماساژ داد تا به کمک گرمای دست جذب شود و یا چند قطره از سرم را به کرم شب اضافه کرد و هر شب به همراه برنامه روتین مراقبتی شب استفاده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاه و سوال ارزشمند خود را در کادر ذیل وارد کنید و از شارژ کیف پول بهره مند شوید.

برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود / ثبت نام