تقویت کننده و ضد ریزش مو فیتو فانر | 120 عددی


ناموجود

این محصول در آینده نزدیک با قیمت مناسب موجود خواهد شد. شماره موبایل خود را به صورت صحیح در کادر ذیل وارد کنید تا در زمان موجود شدن به شما پیامک ارسال شود.

محصولات مشابه

تقویت کننده و ضد ریزش مو فیتو فانر

تقویت کننده و ضد ریزش مو فیتو فانر PHYTOPHANERE ، برای قوی و سالم نگهداشتن موها و ناخن‌ها تولید شده‌اند. در واقع این محصول و عناصر تقویتی طبیعی و بی خطر مورد استفاده در آن، گزینه‌ی خوبی برای درمان موهای نازک و کم پشت است. این مکمـل_ با حفظ تعادل کامل اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های ضروری دریافتی روزانه توسط شما، برای تقویت موها و ناخن‌ها از درون بسیار موثر است. چراکه با تامین مواد ضروری مغذی برای سلول‌ها، به پرشدن، استحکام و براق شدن مو و ناخن‌هایتان کمک می‌کند.

مکمـل_ فیتو فانر ۱۰۰% طبیعی برای افرادی که ریزش مو دارند یا احساس می‌کنند رویش موهایشان بیش از اندازه کند است، انتخاب کاملا مناسبی است.

همچنین اگر موهای نازک، ظریف، ناخن‌های شکننده، پوست کدر و بیحال و یا موهای کم پشت دارید، این محصول به شما توصیه می‌شود. این سافتژل ها به خاطر اندازه‌ی کوچکی که دارند، بلع بسیار آسانی داشته و حتی برای افرادی که مشکل بلع دارند، مشکل ساز نیست.

ویتامین‌های B2، B5، B6، B8، C و E به همراه آمینواسیدهای مفیدی مانند سیستئین و اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از مواد گیاهی، از دیگر مواد موثره‌ی تقویتی موجود در این مکمـل_‌ها هستند. روغن هویج هم یکی دیگر از ترکیبات به کار برده شده در تولید این مکمـل_‌ها هستند که با داشتن پرو ویتامین A باعث رشد و سلامتی موها و ناخن‌ها می‌شود.

مجموعه‌ی مواد مغذی موجود در مکمـل_ فیتو فانر ۱۰۰% طبیعی ، باعث تولید کراتین و رشد بیشتر موها و افزایش ضخامت موها می‌شود. ژلاتین، روغن دانه آفتابگردان، عصاره رزماری، عصاره گیاه باربادوس (Acerola)، گلیسیرین، روغن سبوس برنج، مخمر، ریبوفلاوین و بیوتین از مواد مفید و موثری هستند که در تقویت و سلامت مو، ناخن و پوست انسان بسیار موثرند.

ویژگی های تقویت کننده و ضد ریزش مو فیتو فانر

 

  • تقویت کننده، پر پشت کننده و افزاینده رشد موی سر
  • کاهش ریزش مو و افرایش ضخامت مو
  • باعث لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست و مو
  • مکمـل_ عالی پوست و ناخن
  • حاوی ویتامین های B2, B5, B6, B8, C, E
  • ویتامین B6 به تولید سیستئین ، ماده تشکیل دهنده کراتین کمک می کند.
  • ویتامین B8 و روی در زیبایی و کیفیت مو نقش دارند.
  • حاوی اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از روغن گل گاوزبان

طریقه مصرف:

روزی دو عدد از محصول را استفاده کنید

نمایش بیشتر

برای این محصول 1 دیدگاه ثبت شده است

کاربر | 8225222

سلام وقتتون بخیر، طریقه مصرف نوشتید روزی دو عدد، منظورتون اینه که در فواصل مختلف مصرف بشه؟مثلا صبح و شب یا هر دوعدد رو باهم باید بخوریم

پاسخ [مدیریت] : بهتره هردو باهم مصرف بشه و ترجیحا صبح مصرف بشه چون ویتامین های خانواده B داخل این محصول هست که باعث اقزایش انرژی میشه و مصرفش تو شب میتونه باعث بی خوابی بشه

دیدگاه و سوال ارزشمند خود را در کادر ذیل وارد کنید و از شارژ کیف پول بهره مند شوید.

برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود / ثبت نام